Jeśli mnie nie chcesz ja ci pokażę

wtorek, marca 18, 2008

Nasza Klasa w całej swej przepastności pozwoliła mi uzyskać dostęp do niezmiernie interesującej mnie grupy społecznej, a mianowicie do moich BYŁYCH. Z nadzieją wpisuje kolejne nazwiska i klikam w fotki, żeby odkryć, że żaden z nich nie rozpacza, że opuściła go tak wspaniała, zabawna, inteligentna, piękna, szalona, napalona i ogólnie wypasiona kobieta, jak ja. Co gorsze - większość z nich ułożyła sobie życie, mają żony, narzeczone, dziewczyny oraz kochanki, czasami nawet dzieci! Zamiast siedzieć w samotności i tęsknic czekając na mój telefon - szaleją na snowboardach, jeżdżą na egzotyczne wycieczki, wychodzą z pieskami na osiedlowe trawniki, robią zakupy w supermarketach, chodzą do kina, jedzą obiadki, zaciągają kredyty w bankach - słowem robią wszystko to, co powinno być zabronione prawem byłym facetom! Żaden z nich nie podciął sobie żył, nie rozwalił się samochodem o skały, nie skoczył z dziesiątego piętra, nie utopił sie w morzu ani w wódce, nie przedawkował heroiny, nie amputował sobie głowy ani innej kończyny ani nawet nie został księdzem...
Więc po co było to całe gadanie, ja się pytam?

agga (15:59)

You Might Also Like

0 komentarze